1e dag

25 september 2022

C476EAEC-D127-435D-9E0D-81BEA171452B
Lieve volgers, volgens planning een keer op tijd vertrokken, uitgezwaaid door mijn lieve gezin🥰

Fietsen was geweldig en wat een TOP-weer was het🌞 Fietsroute was mooi met veel groen en in het begin blauw (oftewel het kanaal). Het ging allemaal heel voorspoedig. ‘s Middags lekker geluncht met een vega 12-uurtje in Hilvarenbeek. Daarna weer verder richting België.

In Postel even bij Hugo van de Loonse en Drunense duinen langs geweest,maar ik heb hem niet gezien. Ik ben niet binnen in de Abdy geweest omdat een dienst aan de gang was. Toeristen zijn dan niet welkom. Ik heb wel een koelkastmagneet van de Abdy gescoord😃

Enkele kilometers verderop was het hotel op Sunparcs al. Na inchecken, snel naar de kamer (die er tiptop uitziet). Daarna ff lekker op bed gaan liggen.

Als je in België bent, moet je natuurlijk een frietje eten, dus ‘s avonds op de fiets naar Mol. En het moet gezegd worden: ze smaakte heerlijk 🤤

Nu weer lekker terug op mijn kamer met dik 90 km in de benen. En nu voorbereiden op de weg terug. WAT? Ja, je leest het goed. Ik heb besloten om de komende dagen niet verder te trekken met de fiets maar terug te fietsen.

De belangrijkste redenen: de rugzak is veel te zwaar voor mijn rug en nek. Daarnaast wordt het weer zo slecht met veel regen en veel tegenwind. Dus een derde dag ga ik niet trekken. Ik fiets dus morgen in de regen (heb ik mijn regenponcho niet voor niets gekocht) en met de wind mee.

Vervolgens ga ik dinsdag met de auto richting België met in ieder geval een fietservaring rijker.

Als het goed is, kun je de rest van de foto’s bekijken via het tabblad foto’s.

Weltrusten alvast😘